logbog over chatten

torsdag, oktober 05, 2006

den 3. dag

Den første bruger var på straks efter, at jeg lukkede op.
- hvad er charteret? Øhh, ja, hvor har du det fra?
Det var fra en virksomheds webside, og i denne sammenhæng betyder det vedtægter, hvis andre skulle spørge….!

Så havde jeg en længere korrespondance med en lærerstuderende om Pontoppidan, og hans syn på arv og miljø. Fandt nogle links, men henviste ham til biblioteksvagten, da omfanget var for stort til Need2Know.

Der var også en, der spurgte om en bog og indholdet, for det her er jo et bibliotek ikk?
- nej jeg er en bibliotekar! Men jeg fandt dog et link med info til fyren!

Men ellers ret stille,… overvejer virkelig om 4 timer ikke er i overkanten!

- ville vide hvem der havde klap for øjet ved Waterloo – jeg kunne ikke finde nogen, da den frække knægt siger, Lord Nelson, som jeg selv straks tænkte på, men han var jo ikke med ved Waterloo – det synes han var lige meget, ”for han havde jo klap på ikke”!!! Hm, nej det er ikke det samme!

- fik flere spørgsmål om hvor gammel en ræv kan blive (10-12 år), om noget kunstigt sødestof, fandt et svar fra fødevarestyrelsen. Og selvfølgelig hønen og ægget! Mere sukker… disakkarider i frugt…og en der ville bruge os, når han skulle ind til hvem vil være millionær – tak!

Sætter vi streger for hvert spørgsmål eller bruger? Jeg har sat pr bruger!
Med høj, middel, lav, menes der så rigtig god, god eller dårlig?

Ok stopper nu!