logbog over chatten

tirsdag, november 21, 2006

Mandag 20.11.

14-16 Ved start: 74 online ud af 363.

Jeg var spændt på sværhedsgraden af spørgsmål og måske netop derfor fik jeg en hård debut med et spørgsmål om jordens oscillisering(?!) Stenomuseet må kende svaret.
Hvor mange indbyggere er der i Herning? Det ved www.herning.dk.
Hvordan bliver man skuespiller og skal man have høje karakterer for at blive det? Se mere om optagelsesprøven på Statens teaterskoles hjemmeside.
Hvad betyder maniodepressiv? Svaret er på netdoktor.dk
Skal man have en uddannelse for at arbejde i en dyrehandel eller for at få sin egen butik? Læs mere på uddannelsesguiden www.ug.dk

Kl. 15.10 kom mit første litteraturspørgsmål. Hurra for hjemmebanefordel.

Kl.15.30: 83 online.
Dagens grin:
Bruger: hvad er Bulgariens hovedstad
Mit svar: Sofia – læs mere på landefakta på www.um.dk
Brugers svar: ”or shit ! .. er det et menneske jeg snakker med !?”

Og så runder vi lige af med et spørgsmål om sex og lyst. Det ved sundhedsstyrelsen noget om.
Så lukker og slukker jeg. Nu er der 90 online. Folk er ved at have fri og tid til chat.