logbog over chatten

onsdag, januar 31, 2007

31.1.07

Hvilket firma producerer Robson Cues?

jeg sidder med en opgave om Keynes økonomi-model. Dertil skal jeg bruge tal for "marginal forbrug" omkring år 2000

Kan du finde en guitar tab side ud over ultimat guitar



Har planer om at slå ”lillesøster” ihjel. Der er mange tekniske problemer med den og hvis chatten engang skal blive national er det ikke holdbart med flere og flere klienter! Så derfor er jeg i gang med at slette kontaktpersoner. Der er pt. 624!!!! Stort arbejde de skal slettes én af gangen….suk!
Har importeret ”lillesøsters” kontaktpersoner! Der var 101.
Så status pr. 31.1.07 er 725 kontaktpersoner!
Nu er der fuldstændig TOMT…. Og jeg er træt i hånden!

Facts om Dickens

Forsangeren fra Red Hot Chili Peppers

Coldplay-turne

Det er fordi jeg kan ikke finde ud af hvad BUAV står for .. Det er en engelsk et eller andet.. jeg kan bare ikke finde hvad det står for nogen steder ..