logbog over chatten

fredag, december 08, 2006

Fredag den 8.december 2006

Logbog fredag d. 8. december
Vagt: Dorthe 12-14

Ved start 83 online ud af 476

Klokken 12-13: Fik et spørgsmål om erindring kunne være utroværdig… Det snakkede vi så lidt om, uden at jeg dog brugte netressourcer på det…
Endelig efter 20 min kom det næste spørgsmål, hvor gammel kan en ræv blive, svaret kunne hurtig findes på Wikipedia. Kunne i Need2know skemaet ikke rigtig passe dette spørgsmål ind i nogen af kasserne…
Endnu et af det lidt sjovere spørgsmål: skal siamesiske tvillinger betale for en eller to når de kører med bussenJ
Har lige måtte blokere en bruger (yannick_1993@hotmail.com), der begyndte at blive lidt for personlig. Jeg troede i starten det var et barn jeg snakkede med, men det viste sig at være en far, som havde lånt sin søns mail. Han begyndte vældig at fortælle sin livshistorie, navn mm og ville så også ville vide en masse ting om mig. Så ham blokerede jeg altså, det er jo ikke en dating-side…

Klokken 13-14: stille… indtil 13.30 hvor følgende spørgsmål kom. Vil min Scooter køre bedst med Yasuni C16 eller TP Nardo Udstødning? Det har åbenbart noget med tuning og gøre, hvilket jo ikke er lovligt, så det kunne jeg ikke give ham svaret på og det var så ok… stille igen indtil kl. 14.

Klokken 14-15: Pænt almindelig at lave. Kongerækken, noget om skizofreni, hønen og ægget – en lille filosofisk debat. Noget om Bng – en knogle/nervesygdom, noget om Einstein. Ikke stresset – men tilpas til en fredag eftermiddag.
Klokken 15-16: Timen kom godt fra start, men nu er her roligt. – Faktisk har jeg ikke haft mange kunder i butikken.
MÅske skal jeg lige ophæve blokaden på den farmand (yannick 1993) som Dorthe skrev om.
Så må vi håbe at han er faldet lidt ned.