logbog over chatten

onsdag, december 06, 2006

Tirsdag d. 5.12.

Hvor kan jeg se Dragon Ball? Og hvor kan de købes?
Klokken 14 – jeg overtager vagten.Der er travlt lige fra start:
Spørgsmål og Mathilda cacaomælk, jubii, s-tog, - det har bare drønet derudaf. Rart med trafik på linien sådan en regnfuld december.Hvor mange km er der mellem Madrid og Barcelona? 623 Michelin.Hvad er forklaringen på DAMP?Hvad er alkohol%en på absinth.
Ønske om download af en række titelmelodier – sendt som vedhæftet txtfil.
Jeg kunne godt have brug for at vide noget mere om musik… Jeg kan huske at da besøgende nr. 1.000.000 besøgte Aros forleden, fik vedkommende en rejse til New York.
Om lidt runder vi kontaktperson nr 500 – vores mål. Hvad sker der så?Jeg har vagt på fredag. I dag tirsdag har vi 461 venner, - mon det kan komme til at passe?
Mellem 15 og 16 har jeg bare haft så travlt, at jeg ikke har nået at registrere det mindste. Hvad antla eller emner. Uha – det er godt at klokken snart er 16.