logbog over chatten

tirsdag, december 12, 2006

Mandag d. 11.12.

14-15:
116 online ud af 486.

- Hvad hedder Chamillionaire rigtigt? Han hedder Hakeem Seriki, hvilket pigen blev meget begejstret for at vide.
- Hvor gammel er jeg? – spørger brugeren. Jeg svarer, at det ikke helt er den slags spørgsmål, vi gerne vil hjælpe med. En anden bruger logger på umiddelbart efter og stiller det samme spørgsmål. Jeg svarer, at joken kun er sjov første gang.
-

15-16:
114 online.

- Hvad hedder Fedtmule på tysk. Goofy.
- Hvornår døde Hitler? 30. april 1945 (Wikipedia)
- Hvornår blev Worlt Disney opfundet? Jeg forklarer, at Walt Disney var en mand, der startede Disney firmaet.
- Kan jeg låne en bog om køreprøver? Ja, det har de helt sikkert på dit lokale bibliotek. Giver ham link til Holstebro Bibliotek og opfordrer ham til at besøge dem.

Temmelig stille vagt.