logbog over chatten

mandag, december 18, 2006

Fredag d. 15.12.

Logbog 15-12-06 Birgitte/børn 12-14-2006

Pyh ha ,da jeg åbnede for messenger ,ventede 6 på at komme i kontakt med mig
Men heldigvis ville de alle spørge om det samme,så det var fra samme klasse.
Spørgsmålet var. Hvorgammel kan en ræv blive?
Jeg prøvede Danske Dyr,men her var der intet at hente,så søgte jeg i online leksika, derefter Google
Uden at finde svar. Jeg endte med at henvise til Aalborg Zoos hjemmeside,hvor man kan komme i kontakt med personer,der må vide noget,eller kan henvise til det rette sted
Plus mere som jeg ikke har nået at skrive om pga. travlhed


Vagt: Grete 14-16

Er det sjovt dit arbejde? Ja!
Danmarks 10 største byer/indbyggere www.dst.dk
Verdens længste næse. Se evt. Guinness rekordbog.
Betegnelse for hvad der tidligere var en begivenhed, som nu er dagligdags.
Længere snak frem og tilbage. Seriøs henvendelse, tre sidder sammen og laver en opgave.
Hvornår er kronprins Frederik født? www.kongehuset.dk
Er du sej? NEJ, 53 år gammel bibliotekar!, (ment som en vits.) - Fuck dig din fede møg luder. BLOKERET!
Er sport og fritid under 93.10 - hwar? - Ja, altså på biblioteket. - Nej, det er under tallet 79.6.
Hvad betyder dirty?
Dvd eller vhs med Pink Floyd
Hvem opfandt skudåret. – Julius Cæsar http://www.sa.dk/lak/saxo/skuddag/